miércoles, 4 de junio de 2008

SONG " I WILL BE WAITING"




He broke your hart

He took your soul

You’re hurt inside

‘cause there is a hole

You need some time

to be alone

then you will find

what you’ve always known

I’m the one who really loves you baby

I’ve been waiting at your door

As long as I’m living, I will be waiting

As long as I’m breathing, I’ll be there

Whenever you call me, I will be waiting

When you need me, I’ll be there

I’ve seen you cry

Into the light

I feel your pain

Can I make it right

I realized there’s no end inside

Yet still I’ll wait

For you to see the light

I’m the one who really loves you baby

I can’t take it anymore

You are my only I’ve ever known

That makes me feel this way

Couldn’t on my own

I want to be with you please we’re old

You have the love you need

right in front of you

Please come home

T’estaré esperant

Ell trenca el teu cor

Ell toca la teva anima

Tu tens mal a dins

Perquè hi ha un forat

Tu necessites temps

per estar sola

després tu trobaràs

el que sempre has sabut

Jo sóc el que realment t’estima nena

Jo he estat esperant a la teva porta

Mentres visqui, t’estaré esperant

Mentres respiro, estaré allà

No importa quan truquis, t’estaré esperant

Quan em necessitis, jo estaré allà

Te vist plorar

A la nit

Sento el teu dolor

Puc fer algú per arreglar-ho?

Em vaig adonar de que no hi ha fi a dins

Jo t’esperaré

Fins que vegis la llum

Jo sóc el que realment t’estima nena

Jo he estat esperant a la teva porta

Ets la única que he conegut

Això em fa sentir així

No podia tot sol

Vull estar amb tu si us plau quan siguis gran

Tu tens l’amor que necessites

Just davant teu

Si us plau torna a casa

No hay comentarios: